‘A culpa non é do can’: Os Mallos reparte envases para limpiar excrementos caninos en A Coruña
Unos 300 envases estarán disponibles en comercios del barrio desde esta tarde hasta fin de existencias y en la iniciativa están implicados una veintena de comerciantes
22 noviembre, 2022 16:00La agrupación de comerciantes Guerrilla dos Mallos desarrolla desde este martes, 22 de noviembre, la iniciativa ‘A culpa non é do can’. El objetivo perseguido por una veintena de comerciantes de la zona es que los dueños de perros limpien lo que manchan sus mascotas en la calle y para ello se repartirán unas 300 botellas disponibles en comercios del barrio (tendrán carteles en los escaparates).
"O ideal é usar as árbores ou parques, pero se non é posible, non está de máis tratar de que polo menos ese lugar non se converta nun punto de peregrinación para outros cans limpando o que se mancha. Pedimos algo lóxico", explican los comerciantes, que apuntan que a veces al abrir las verjas de sus negocios ubicados a pie de calle se encuentran con "restos que non debería haber".
Así lo ha corroborado Daniel Rocha, miembro de Guerrilla dos Mallos, que ha aclarado que los envases estarán disponibles desde esta tarde hasta fin de existencias. "Buscamos unha convivencia máis cívica a base de hixiene", ha destacado, a la vez que ha dejado claro que esta iniciativa "non é unha queixa", sino que procuran que "cada vez se vexa máis xente pola rúa con estos botes e que chame máis a atención que non os leve, facéndolles sentir culpables", asegura.
"Hai que facerse responsable do que deixan os cans na rúa", ha reiterado, y ha hecho un llamamiento a que este tipo de acciones se extiendan a otros barrios coruñeses: "A lóxica di que isto será obrigatorio en todos os barrios, todo o mundo debería limpiar e os donos facerse cos botes correspondentes", añadió durante la presentación del cartel de la iniciativa en la plaza Padre Rubinos de Os Mallos.