Ofrecido por:
Todos los partidos, menos el PP, a favor de no pagar por los terrenos del Puerto de A Coruña
Esta mañana se han votado dos mociones, una de la Marea y otra del BNG, que pedían que no se destinen fondos municipales a esta posible adquisición
2 febrero, 2023 17:51Este jueves se está celebrando en el pazo de María Pita el Pleno del Concello de A Coruña. Esta mañana se han votado dos mociones, una de la Marea y otra del BNG, que pedían que no se destinen fondos municipales para la compra de los terrenos del puerto de la ciudad. Todo los partidos han votado a favor, menos el PP, que se ha abstenido.
"Compría esclarecer o asunto e facelo votando unha moción no Pleno cun contido inequívoco: o compromiso de non incluír nos orzamentos partidas para adquirir terreos que son da cidade, que foron gañados ao mar e que, ao se liberar de usos portuarios, deberían ser restituídos ao patrimonio público sen ningún custo para a facenda municipal", señala el BNG.
La moción de los nacionalistas pedía revisar el convenio de 2004 y modificar el PGOM "por permitir uns aproveitamentos urbanísticos y terciarios en terrenos portuarios que en absoluto se corresponden coas necesidades da Coruña de hoxe". Igualmente, el BNG demandaba con esta iniciativa que el Gobierno Local impulse la constitución de un Consorcio para acometer la transformación de los terrenos del puerto interior. "O que vale para Valencia ten que valer para A Coruña", dijo Jorquera en referencia a la condonación de la deuda.
Por su parte, la Marea explicó que presentó su moción con un compromiso claro: "non pagar polo uns peiraos que xa son públicos e teñen uso público". La propuesta del partido fue apoyada también por todos los partidos exceptuando al PP.
"Despois de dúas décadas de mobilización cidadá, e dun goberno local que se implicou a fondo, o de Xulio Ferreiro, estamos a ver cambios substanciais na cuestión portuaria. Hai consenso en que o modelo de formigón plasmado nos convenios de 2004 non serve. Os peiraos xa están abertos e cómpre seguir avanzando por esa senda, sen necesidade de gastar unha millonada en mercar terreos que xa son públicos para, en realidade, pagar a débeda da Autoridade Portuaria", afirmó su portavoz, María García.