Después de que la oposición tumbara el presupuesto y el plan estratégico de subvenciones de Cambre, la alcaldesa de la localidad, María Pan, ha planteado este sábado una cuestión de confianza para tratar de salvarlos, considerando el pleno del pasado jueves de "moción de censura encuberta, e é preciso que quen bloqueou as solucións propostas por UxC asuma as responsabilidades".

La regidora se cuestiona si el voto de estas formaciones se debe a una falta de desconocimiento o a un afán por "menoscabar" el trabajo del gobierno local: "non podo entender que estas formación soliciten a regularización dos contratos en precario e, á vez, voten en contra do orzamento municipal no que se recolle, precisamente, o crédito necesario para licitar todas estas prestacións".

María Pan explicó que se continúa trabajando para poner al día los contratos en precario, "pero o que non entenden ou non queren entender é que no presuposto do 2023 non hai crédito suficiente para adxudicar estes servizos. É dicir, se non temos o orzamento do 2024 non imos poder regularizalos".

La alcaldesa volvió a reafirmar su compromiso de llevar al pleno "o máis axiña posible o suplemento de crédito e o plan estratéxico de subvencións. Nós sabemos cales son as solucións e queremos executalas", dijo durante la rueda de prensa de este sábado.