El alcalde de Sada, Benito Portela, mantuvo este viernes una reunión con la directora xeral de Mobilidade, Judit Fontela, a solicitud del Concello para tratar las modificaciones del transporte público. La principal demanda de los usuarios es volver atrás y que el servicio vuelva a funcionar como antes de los cambios, recuperando la ruta entre Carnoedo y Veigue.
"Cos datos na man non observamos que para Sada exista unha optimización do servizo. O que vemos é que o presunto reforzo fíxose a costa de reducións en Sada", expuso Portela con respecto al paso de 14 a 11 frecuencias diarias con A Coruña.
El nuevo recorrido consiste en buses lanzadera entre Sada - Lorbé y Lorbé - A Coruña, con intercambio en A Valexa, con el Concello acusando un mínimo de 10 minutos de espera: "non son viables estes tempos de espera, que provocan que o percorrido ata A Coruña se prolongue ata unha hora e vinte minutos", asegura Portela, añadiendo que "costa entender que sexa un mellor modelo que a viaxe directa".
Por su parte, la Xunta de Galicia trasladó que va a estudiar la posibilidad de recuperar el servicio previo, pero sin compromerse a ello. Mientras tanto, Judit Fontela afirmó que el gobierno autonómico trabajará para reducir los tiempo de espera.