El BNG de A Coruña, personificado en su portavoz, Francisco jorquera, llevará al pleno del próximo 12 de septiembre las "malas condicións e a falta de servizos básicos" de la playa canina de Bens.

"Unha cousa é a propaganda e outra a realidade. Véndesenos esta praia como unha praia para os cans gozaren, cando en realidad é unha praia á que é penoso chegar e carente dos servizos básicos: non hai nin duchas, nin aseos, nin fontes, nin papeleras, nin un aparcadoiro mínimamente apropiado", explica Jorquera. 

El BNG instará al gobierno local de Inés Rey a que "asegure a salubridade e a limpeza da praia e a que a dote de todos os servizos básicos e necesarios". Desde el grupo nacionalista apuntan a que es habitual que los servicios de voluntarios recojan más de 100 kilos de basura en menos de una hora en esta playa.

Se trata de un arenal que habitualmente levanta quejas de los usuarios, tanto dueños de perros como no, precisamente por su falta de servicios y su habitual suciedad. Otro de los problemas comentados con frecuencia es su ubicación y difícil acceso, requiriendo en la mayor parte de casos de un vehículo particular para llega a ella.