Concello y Diputación de A Coruña han firmado este viernes un convenio de colaboración para financiar la casa de acogida para mujeres víctimas de la violencia machista, así como otros dos pisos de inclusión y transición a la vida autónoma. El acuerdo supone una suma de 120.926 euros.
La casa de acogida y los dos pisos pertenecen a la Rede Galega de Acollemento y suponen un recurso de estancia temporal, así como de recuperación y atención para las mujeres víctimas de violencia de género y los menores a su cargo. Estas personas reciben apoyo, atención y asesoramiento en diversas materias para su reinserción a todos los niveles.
"Este acordo suporá un reforzo moi importante dun servizo esencial no que todas as administracións debemos ir da man para erradicar dunha vez por todas unha das grandes lacras da sociedade", explicaba Inés Rey, alcaldesa de A Coruña.
La regidora añadía que "nun momento de tanta gravidade coido que é necesario manter a posición común da cidade contra esa eiva, de continuar deixando fóra do noso consenso básico o negacionismo, de manter liñas hixiénicas fronte ao machismo organizado".