El BNG pedirá la comparecencia de Rueda en el Parlamento tras la reunión con Pedro Sánchez
El Partido Popular reitera que el presidente de la Xunta presentó una batería de propuestas y "muchos argumentos", pero que Sánchez hizo "oídos sordos"
21 septiembre, 2024 18:27Continúan llegando ecos de la reunión que mantuvieron Rueda y Sánchez el pasado viernes. El encuentro concluyó sin más acuerdos que el desbloqueo de la ley gallega del litoral, un resultado que BNG y PSdG tacharon de "fracaso absoluto".
No obstante, las reacciones al encuentro entre el presidente de la Xunta y el del Gobierno de España. Esta mañana la portavoz del Bloque Nacionalista Galego, Ana Pontón, avanzó que el grupo que lidera pedirá la comparecencia de Alfonso Rueda en el Parlamento de Galicia para que "explique a súa renuncia a mellorar o financiamento de Galiza e a unha quita da débeda".
"É urxente esa comparecencia porque é moi grave que se renuncie a darlle ao noso País máis recursos e que se renuncie a que Galiza teña o mesmo que xa ten Euskadi ou vai conseguir Catalunya, que teñamos a chave dos nosos cartos", expuso Ana Pontón durante los encuentros Parlamento Aberto.
Pontón acusa a Rueda de no defender los intereses de Galicia. "É o que pasa cando en vez de defender a axenda galega, se está defendendo a axenda que lle marca o Partido Popular dende Madrid", reiteró la nacionalista.
El secretario general de los socialistas gallegos, José Ramón Gómez Besteiro, , señaló en un acto en Celanova que su partido "quere falar de financiación singular" en contraposición con el PPdG. "É evidente que Pedro Sáchez ofreceu un aumento na finaciación e o que ten que facer un presidente da Xunta é falar do que lle importa a Galicia. Rueda preferiu falar do que lle preocupaba a Alberto Núñez Feijóo e o PP", dijo Besteiro.
Por último, el conselleiro de Presidencia, Justicia y Deportes, Diego Calvo, acusó a Pedro Sánchez de hacer oídos sordos a las demandas de Rueda. Por ello, el también presidente del PP de la provincia de A Coruña, instó a Sánchez a "recapacitar" y "cambiar de opinión" porque "Galicia merece un Goberno que lle escoite"