Protesta de la comunidad educativa en Bergondo.

Protesta de la comunidad educativa en Bergondo. Concello de Bergondo

Educación

Bergondo (A Coruña) pide a la Xunta que atienda las necesidades específicas del CPI Cruz do Sar

La comunidad educativa del centro asegura que el alumnado con necesidades especiales no recibe la atención que precisa y que hay más de 15 estudiantes que la necesitarían y no reciben ninguna

16 diciembre, 2022 22:08

La comunidad educativa de Bergondo (A Coruña) ha realizado este viernes una andaina reivindicativa para denunciar la falta de personal docente para atender al alumnado con necesidades especiales en el CPI Cruz do Sar, la segunda desde el inicio de curso. Los manifestantes han exigido a la Xunta de Galicia "o cumprimento das normas e leis actualmente vixentes en materia educativa".

Más de un centenar de personas asistieron a este acto reivindicativo que partió del propio centro educativo y que llegó hasta la casa consistorial tras pasar por la rotonda de Os Condes. Los manifestantes leyeron un manifiesto en el que indicaban los derechos que, aseguran, la Consellería de Educación está negando en Bergondo.

"A situación do centro, lonxe de mellorar, empeorou pola decisión da Consellería de Educación de reducir de prescindir dun mestre de Primaria", recoge el manifiesto. Una medida que, indica el Concello de Bergondo en una nota, rechaza la comunidad educativa: "Vulnera o establecido no Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia e que recolle a adopción de medidas extraordinarias e de atención á diversidade para dar resposta a necesidades educativas específicas que deberán ser aplicadas una
vez esgotadas as de carácter ordinario ou resultar estas insuficientes
".

Lectura del manifiesto en Bergondo (Concello de Bergondo).

Lectura del manifiesto en Bergondo (Concello de Bergondo).

"A resposta da inspección educativa, que plantexou diferentes alternativas, foi insuficiente", señalan fuentes de la comunidad educativa, que concretan: "Na actualidade todos os alumnos e alumnas con necesidades especiais do centro teñen déficit de atención. Incluso existen máis de 15 alumnos e alumnas que, ainda sendo necesario, non reciben ningún tipo de atención".

El acto, señala el ayuntamiento, finalizó con este anuncio: "Somos conscientes da realidade, da dificultade de obter, a estas alturas do curso escolar a dotación do docente PT que necesitamos, pero tamén queremos trasladar que seguiremos loitando e defendendo os intereses dos nosos nenos e nenas e o cumprimento dos dereitos que teñen recoñecidos. Estamos convencidos de que nos asiste a razón, a legalidade e a ética e seguiremos actuando de forma libre e responsable, sen ataduras nin intereses, salvo o de perseguir o mellor futuro para os nosos fillos e fillas".