Ela Diz, Toxo Telecom y Chichalovers han sido las tres empresas santiaguesas reconocidas con los Premios Manuel Beiras, que reconocen y ponen en valor a aquellas empresas que emplean habitualmente el gallego en su comunicación.
El premio en la categoría de uso continuado del gallego fue para Ela Diz. El jurado ha reconocido la labor de su propietaria, procedente de fuera de Galicia, al abrir un negocio de moda responsable y convirtiéndose en ejemplo "de integración e respecto á cultura de acollida".
Toxo Telecom recibió el premio en la modalidad de nueva incorporación. El jurado reconoció el "valor diferencial" con el que esta teleoperadora emplea la lengua gallega, además de resaltar su "comunicación en clave de humor e próxima á clientela".
Por último, la distinción en la categoría de comunicación innovadora fue para Chichalovers, la "bocatería, hamburguesería e tenda de cadea curta" que vincula "a produción dunha granxa familiar co Mercado de Abastos e logo co establecemento". De ellos, el jurado ha destacado que "pon en valor o territorio, o produto de proximidade e a nosa cultura cunha comunicación orixinal e desenfadada".
Durante la entrega de premios, celebrada este lunes, la alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, felicitó a las tres empresas "que usan a nosa lingua sen complexos, que xogan con ela e que a colocan como parte da súa marca de identidade". Sanmartín también recordó la figura de Manuel Beiras, "un veciño comerciante que se comprometeu coa comunidade da que formaba parte" y que "contribuíu a esta Compostela orgullosa de si e de ser a capital dunha Galicia que conserva os sinais de identidade e lles dá sentido".