El Concello de Oleiros (A Coruña) ha realizado una modificación del Plan Xeral para avanzar en la conversión de bajos comerciales en viviendas en algunos puntos de la localidad. El alcalde, Ángel García Seoane, señaló que el Concello realizará este paso con "a debida seguridade xurídica para a propiedade".
Algunas viviendas plurifamiliares del municipio se planificaron con la idea de que sus bajos organizaran alguna actividad comercial. El Concello expone que "os cambios experimentados nas últimas décadas fixeron que esa necesidade de plantas baixas decaese, tanto debido á evolución do sector como da mobilidade e ao xurdimento do telecomercio".
El objetivo del Concello es que estos locales "non perdan valor" y que incluso puedan "dignificar" el zócalo urbano, que "en moitas ocasións dispón de locais pechados ou inutilizados, provocando feísmo, sensación de abandono e escasa hixiene urbana, Oleiros permitirá o seu uso residencial se se dan as circunstancias habitacionais e sanitarias que o fan posible", afirma la administración loca.