La alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, ha lamentado este jueves que la tasa turística, que será de voluntaria aplicación por parte de los concellos, finalmente no sea un impuesto sino un "recargo municipal".
Así lo ha asegurado ante las preguntas de los medios, además ha incidido en que "non parece moi lóxico" que haya una serie de condicionantes de utilización, aunque estos sean "moi amplos".
"Aínda que o que están facendo agora os servizos técnicos é estudala, non comezamos a implementación porque entendemos que hai posibilidade de modificar esa proposta como se nos dixo", ha reivindicado.
En esta línea, ha subrayado que "haberá alguna modificación" porque hay una serie de cuestiones que ya han suscitado "dúbidas". En todo caso, ha destacado que el Concello asumirá lo que le corresponde, aunque "hai quen o pon en cuestión".
"Dado que a Xunta non quere facer a súa xestión de recadación directamente a través de Atriga, nós sí que o imos facer, aínda que entendemos que non é a mellor solución", ha defendido.
Tasa a excursionistas
Por otra parte, Sanmartín también ha aprovechado las preguntas de los medios para reivindicar la necesidad de avanzar en una tasa para los excursionistas que visitan Compostela.
En este sentido, ha asegurado que es algo "no que se vai avanzar" con la idea de poder desarrollarla a lo largo del año que viene, porque la ciudadanía opina que estos visitantes "deixan menos retorno na cidade", ya que son visitas sin pernocta.