La ciudad de Ferrol pondrá en marcha ‘Ferrol Impulsa‘, un plan ideado por el Concello que pretende impulsar el desarrollo urbano sostenible y económico de la ciudad sentando a la misma mesa a colegios profesionales de arquitectos, arquitectos técnicos, ingenieros técnicos industriales, ingenieros superiores, la Asociación provincial de Empresarios de Construcción de A Coruña (APECCO) y la Asociación provincial de Promotores de A Coruña (APROINCO).

O alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, reveló esta mañana que todas las partes participantes en este plan "traballaremos xuntos polo futuro urbano sostible e económico de Ferrol, deseñando a cidade que todos queremos”.

La nueva propuesta "reúne a institucións representativas do sector conforme á vixente Ley de Ordenación de la Edificación (L.O.E.), incluíndo promotores, proxectistas, construtores, directores de obra e directores de execución da obra", apuntan desde el Concello. “Debemos coordinar esforzos para mellorar o proceso edificatorio e rehabilitador na cidade, en beneficio de toda a comunidade”, añadió Rey Varela.

También para atraer a inversores

La nueva mesa también servirá para "potenciar o crecemento económico e atraer inversores para o beneficio da cidade e dos ferroláns”, explicó el regidor, "ademais de garantir o exercicio profesional adecuado e o correcto proceso edificatorio no noso municipio".

La ciudad "conta xa cunha nova ordenanza de licenzas para axilizar a tramitación administrativa e traballaremos agora para establecer protocolos para o uso da vía pública durante as obras, mellorar os procedementos administrativos e comunicar sancións e irregularidades detectadas”, dijo.

Desde los colegios profesionales se comprometen a "garantir a presentación correcta de proxectos, facilitar a documentación necesaria, instar á realización de protocolos de seguridade e coordinar cos promotores o cumprimento das normativas".

Por su parte, el Concello indica que las asociaciones empresariales de la construcción y promoción inmobiliaria se comprometen a contratar a los agentes necesarios para las obras, velar por la calidad de la construcción y garantizar la seguridad en el uso de los edificios. “Resolveremos as incidencias de maneira conxunta, cooperaremos para o avance do desenvolvemento urbano sostible e denunciaremos prácticas irregulares ou intrusismo profesional”, dice el regidor.

A mesa Ferrol Impulsa representa "un esforzo conxunto para impulsar o desenvolvemento urbano e económico de Ferrol, promovendo a colaboración entre o sector público e o privado para asegurar a calidade, seguridade e eficiencia no proceso edificatorio". Se trata, dijo, de un "compromiso que reflicte a determinación e a aposta de todas as partes involucradas en traballar cara un futuro próspero e sostible para Ferrol e os ferroláns”, aseguró el alcalde.

Está previsto que mañana la concejala de Urbanismo, Blanca García, firme en el salón de recepciones del pazo municipal el acta fundacional de la mesa Ferrol Impulsa.