Los vecinos de Boimorto (A Coruña) ya pueden cruzar un paso de vaca, en lugar de paso de cebra. Este peculiar paso de peatones ha quedado inaugurado en la mañana de este sábado en el marco de la X Feria de Maquinaria Agrícola, que reúne este fin de semana a expertos y profesionales del sector.
En la inauguración ha estado presente la alcaldesa de la localidad, María Jesús Novo, quien ha asegurado que "xa ía sendo horas", mientras que el gerente de Casa Grande de Xanceda, Guillermo Martínez, ha subrayado que "é un dos pasos máis impoñentes que inuaguramos" y que es un "orgullo" hacerlo en un "Concello veciño de granxa que ten no sector primario o principal motor da súa economía".
Las vacas forman parte de la idiosincrasia gallega y en un lugar como este "sobran motivos" para homenajear a las vacas y en Boimorto, "moito máis".
"Boimorto é un concello de máis de 4.000 vacas, o que quere dicir que 2 vacas por habitante. Ademais, hai 180 granxas que manteñen vivas varias das aldeas do Cocnello e contribúen a frear a despoboación", apuntan desde Casa Grande de Xanceda.