La Praza da Oliveira, situada en la zona vieja de Santiago de Compostela, pasa a llamarse desde este martes Praza da Oliveira-Pilar Pereira, en homenaje a la actriz y dramaturga compostelana, para que permanezca "na memoria colectiva dos veciños".
Vecina de la rúa da Troia, "sempre presumiu de ser picheleira aquí e en todos os lugares de fóra onde traballou e viviu durante diferentes momentos da súa vida", ha destacado la alcaldesa, Goretti Sanmartín.
Así, el Concello ha señalado que ha elegido esta plaza para darle el nombre de Pilar Pereira para incrementar la presencia de las mujeres en los nombres del callejero y para optar por espacios centrales de la ciudad para dar visibilidad y reconocimiento.
Para la regidora, Pilar Pereira fue una mujer que "quixo exercer a súa vida en liberdade, nunha época na que as mulleres non o tiñan nada fácil, unha pioneira que reivindicou a creación artística dende a mocidade ata os últimos anos". En el acto también han participado las hijas de la homenajeada, Alexandra y Camila Bossa.