El presidente de la Diputación de Pontevedra, Luis López, destacó durante la gala de entrega de premios Castes do Viño, celebrada ayer sábado en Vilagarcía de Arousa, la labor que la entidad realiza en favor de la promoción del vino y del enoturismo en la provincia. Se trata de una feria consolidada que sitúa a Vilgarcía como un punto de encuentro para amantes del vino y de los productores de dentro y fuera de nuestras fronteras.

"Hai moito do que desfrutar nas Rías Baixas, pero sen dúbida o viño é o mellor ue podemos ofrecer aos nosos visitantes. E non falamos só dunha botella, falamos dunha experiencia. De coñocer os nosos viñedos de cepas centenarias e ampla variedade de uvas, de descubrir as nosas bodegas, de coñocer aos nosos productos que durante xeracións producían un viño artesanal", apuntó el dirigente provincial.

Para conseguir ese objetivo de potenciar un turismo sostenible y desestacionalizado en la provincia de Pontevedra, Luis López recordó que la Diputación trabaja en la aprobación de un Plan Estratégico de Turismo. Además, también señaló que el turismo de Pontevedra "aínda pode ir a maís se se tenden pontes co tecido empresarial e asociativo, coas administracións e co resto do mundo a partir da divulgación dos mellores productos da provincia".