El Concello de Redondela condenó públicamente el ataque perpetrado contra la exposición "Conquistadoras", una muestra que, a través de diferentes paneles, ensalzaba el papel de varias mujeres en la consecución de derechos para su género.

Varios de los mencionados paneles, que se extendían a lo largo del paseo de Cardona, en Chapela; aparecieron esta semana destrozados, arrancados o con cortes, según fuentes del Consistorio, "feitos cun coitelo ou obxecto cortante".

La regidora de Redondela, Digna Rivas, condenó los actos, pues, en palabras de la alcaldesa "alteran e enturbian os elementos públicos, de memoria histórica ou de igualdade de xénero. Como é o caso da exposición Conquistadoras, unha mostra que representa o compromiso deste Concello con todas as mulleres que loitaron polos seus dereitos”.

El Concello de Redondela se comprometió a reponer los paneles "o máis rápido posible" y, además, desde allí se advirtió que "tomaranse medidas" del mismo modo que ocurrió con los actos vandálicos cometidos contra el monumento del Alto de Concheira.