Oliveira dos Cen Anos, el himno del Centenario del Celta compuesto por C. Tangana, ha vuelto a dar una alegría al club vigués, que ha sido galardonado por los Premios da Cultura Galega.
Según el jurado, con el himno "buscaron trasladar que a identidade non era só un obxectivo, senón un anhelo profundo: cada vigués e galego debía sentirse parte do club" y destacan que se trata de una superproducción hecha en Galicia "que consegiu traspasar fronteiras, cunha gran repercusión e proxección exterior e con millóns de interaccións e reproducións en diferentes plataformas como youtube o Spotify".
Por todo esto, el Celta, que fue candidato a propuesta de la Diputación de Pontevedra, ha recibido el premio en la categoría "Proxección exterior".
La viguesa Marta Pazos, directora de escena, actriz y escenógrafa, "unha das creadoras máis efervescentes da vangarda escénica", ha sido reconocida en la categoría "Artes escénicas".
Joaquín Martínez Silva, nacido en Portas, donde se celebra el PortAmerica, ha sido el tercer premiado de la provincia de Pontevedra. El director de Esmerarte Industrias Creativas es "un dos principais xestores culturais galegos no ámbito do sector musical privado" y creador de alguno de los festivales más importantes de Galicia, además de representante de artistas punteros. Por ello, ha recibido el premio en la categoría "Música".
El resto de galardonados son: Manuel Lourenzo (Letras), Xosé María Pérez Barro (Artes Visuais), Ficción (Producións Audiovisual), Julia Díaz (Lingua) y Xosé Manuel González (Patrimonio Cultural).