Fillas de Cassandra erizan la piel de Balaídos con su interpretación de 'Oliveira dos cen anos'
- "Estamos aquí polo fútbol que proclama a diversidade, onde non entra a violencia", proclamaron las viguesas durante su interpretación
- Más sobre Fillas de Cassandra: Fillas de Cassandra: "Estamos desexosas de soltar as ideas que se cociñan xa nas nosas cabezas"
Fillas de Cassandra han vuelto a Balaídos. Tras actuar en el medio tiempo del primer partido de As Celtas, las viguesas han vuelto al estadio de su ciudad para interpretar 'Oliveira dos cen anos', pero en esta ocasión antes del choque entre Celta y Madrid, que se saldó con victoria para los madridistas con dos goles a favor y uno en contra.
Quince minutos antes de que se pusiera en juego la pelota, Fillas de Cassandra interpretaron 'Oliveira dos cen anos' en una actuación que puso en pie y los pelos de punta a Balaídos. María Soa era la primera en hablar diciendo: "Estamos hoxe aquí polo fútbol que proclama a diversidade, onde non entra a violencia. Estamos hoxe aquí polo fútbol que se posiciona fronte o racismo, o machismo, a homofobia e todo tipo de discriminación. E, sobre todo, que non a deixa impune".
#OliveiraDosCenAnos X @fillasdecassmp3
— RC Celta (@RCCelta) October 19, 2024
😍 A beleza do noso himno e a das voces de Fillas de Cassandra, unidas para agasallarnos con esta 𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗼𝘀𝗶𝗱𝗮𝗱𝗲!
A nosa tradición, as nosas raíces, envolvendo #AbancaBalaídos nun momento máxico ✨ pic.twitter.com/8BJsKBDWTH
Rápidamente Sara Faro tomó el relevo de su compañera y añadió "para que o fúbtol sexa de todas, para que sexa do pobo. Por iso estamos aquí, ocupando este espazo para facer nosos os cantos e os himnos. Por iso estas fillas cantan hoxe para vos".
Balaídos se rindió a la música de Fillas de Cassandra. Y minutos después también lo hizo el club con una publicación en sus redes sociales donde ponía "a nosa tradición, as nosas raíces envolvendo Abanca Balaídos nun momento máxico". La publicación acumula más de 280.000 reproducciones, más de 11.000 me gustas y un centenar de comentarios.