El BNG de Tomiño (Pontevedra) celebra este sábado sus 15 años al frente del Gobierno local. La agrupación nacionalista quiere conmemorar los 15 años "transformando" el municipio y convirtiéndolo "nun referente da comarca do Baixo Miño e de toda a provincia".
La alcaldesa nacionalista, Sandra González, y su equipo celebrarán a partir de las 20:30 horas en la Praza do Seixo sus 15 años al frente del Ejecutivo municipal con un acto festivo que contará con la participación de la portavoz nacional del BNG, Ana Pontón. El objetivo es abordar un proyecto ilusionante desde sus inicios con el que Tomiño está "a escribir as páxinas máis brillantes da súa historia" en un evento el que habrá un concierto de Acevedos Delgados y un espectáculo de danza que representará una alegoría de la transformación, así como hinchables y servicio de atención infantil para los más pequeños.
"Anos de traballo e xestión sólida que permitiron asentar os primeiros chanzos dunha transformación integral do municipio na que os veciños e veciñas sempre son e serán o centro. Pasos dados para converter Tomiño nunha vila moderna e innovadora á vangarda do desenvolvemento coa consolidación de grandes iniciativas como as melloras de espazos públicos nos núcleos urbanos e nas parroquias, pero tamén como apostando polo benestar social, pola educación, a cultura ou o medio ambiente", asegura el BNG local en una nota.
"E apostando tamén pola mocidade e polo seu futuro, defendendo firmemente unha formación que permita xerar máis emprego e máis dinamismo que anima á veciñanza a asentarse no municipio", añade la agrupación. El BNG, por último, destaca que Sandra González y su equipo fueron capaces de sacar "todo o potencial" de Tomiño y de mejorar la calidad de vida del municipio, ganando población año tras año.