El BNG de Vigo pedirá explicaciones este lunes en la Comisión Informativa de Parques y Jardines sobre la retirada de más ejemplares de gran porte en la ciudad. Se trata, concretamente, de los que se verían afectados por humanizaciones proyectadas en Calexón Balado, en las inmediaciones de Rosalía de Castro y en la rúa Teixugueiras, en Navia.

El voceiro nacionalista, Xabier Pérez Igrexas, volvió a lamentar la "política de permanente arboricidio imposta nos últimos anos na cidade" y demandó que el Gobierno municipal, liderado por Abel Caballero, "explique en detalle" los "motivos e causas" que justifican la retirada de dichos ejemplares: "Abel Caballero segue sen comprender que as árbores non son postes decorativos, nin son mobiliario urbano, senón que son unha parte esencial do ecosistema urbano. Son imprescindíbeis para a cidade respire", aseguró Pérez Igrexas.

Por último y teniendo en cuenta el "contexto de emerxencia climática", los nacionalistas apostaron por "avanzarmos cara a unha cidade máis sustentábel e tamén máis habitábel" para lo que, insistió, "cómpre poñer fin as tallas e retiradas de arboredo que só responden a caprichosos criterios estéticos".