Este miércoles día 28 de junio se conmemora el Día del Orgullo LGTBIQ+ y la localidad de Redondela ha querido sumarse con la presentación de un nuevo mural multicolor. Se hizo en el marco de un acto institucional celebrado hoy en la Senda Verde del municipio, y que estuvo presidido por la alcaldesa, Digna Rivas.

Rivas recordó que "dende finais dos anos 70 a bandeira do arco da vella simbolizou a diversidade e o orgullo da comunidade LGTB. Na actualidade hai unha nova proposta aínda máis inclusiva, deseñada por Daniel Quasar en 2018, que suma á popular bandeira multicolor a do colectivo transxénero”. Con este gesto, Redondela quiso respaldar la defensa "dos valores individuais" y apoyar a "aqueles e aquelas que, por motivos de identidade ou da súa orientación sexual, son vítimas de persecución, acoso e mesmo violencia”.

En el acto celebrado en la localidad redondelana se leyó, por parte de tres jóvenes de la localidad –Noa, Noela, Noelia e Claudia– que, junto a la artista Paula Amoedo, se encargaron también de realizar el mural; un manifiesto escrito por el portavoz de la asociación IRISAR, que agradeció el compromiso del Concello de Redondela. "Despois de 54 anos de loita temos que voltar ás rúas para loitar contra a ideoloxía de partidos extremistas de dereitas que quere rematar coa liberdade e coa igualdade, poñendo no punto de mira os nosos dereitos", manifestaron.

También para conmemorar este día de lucha, se inauguró la exposición "Referentes", una muestra que busca concienciar y defender los derechos de la infancia LGTBIQ+.