Marea Atlántica convoca la Comisión do Bordo Litoral del Concello da Coruña
El partido pide al Gobierno local que se posicione ante la reordenación de los usos del muelle de Calvo Sotelo y la tasación de los terrenos de San Diego
18 junio, 2022 17:28La presidenta de la Comisión Especial do Bordo Litoral del Concello da Coruña y portavoz municipal de Marea Atlántica, María García, ha convocado una reunión de este organismo el martes 21 de junio. El objetivo es analizar las últimas decisiones de la Autoridade Portuaria.
Marea Atlántica se refiere a la reordenación de los usos del muelle de Calvo Sotelo y la tasación de los terrenos de San Diego, que aseguran que está "pensada para inchar os prezos". "Instamos ao concelleiro de Urbanismo e representante municipal no Consello de Administración da APAC, Francisco Díaz Gallego, a trasladar información ao respecto e dar a coñecer a postura do goberno local fronte a estes movementos", recoge una nota del partido.
Marea Atlántica informa en un comunicado de que en las últimas semanas la Autoridade Portuaria modificó la tasación del suelo de los muelles de San Diego, multiplicando su precio "mediante un truco contable". "Unha manobra que só se xustifica pola multimillonaria débeda que o Porto da Coruña continúa a ter co Estado e a perspectiva de satisfacela coa venda de terreos portuarios, tal e como prevén os convenios urbanísticos de 2004. Eses convenios que a alcaldesa insiste en que non están xa en vigor, pero que non foron anulados, seguen integrados no PXOM e seguen a ser a folla de ruta da APAC", insiste el grupo.
La "preocupante pasividade" del Gobierno local
El partido político también considera que el Gobierno local está mostrando una "preocupante pasividade e falta de liderato" en todo lo referente al borde litoral de A Coruña. "Mes tras mes vemos exposicións, concertos e actividades nos peiraos, que xa son públicos sen necesidade de pagar un peso por eles. Pero doutro lado, seguen os movementos pola porta de atrás para facilitar a venda destes terreos e quitarllos á cidadanía da Coruña", indica García.
Así, la Marea le pedirá al Ejecutivo local que de cuenta de las gestiones realizadas sobre el futuro de los muelles interiores al mismo tiempo que recuerda que la Autoridade Portuaria tiene apuros financieros por la deuda derivada de las obras del Puerto Exterior. "E non ten sentido hipotecar unha cidade para pagar unha infraestrutura de interese xeral do Estado, e menos cuns intereses de usura. A única solución realista é condonar esa débeda, como se fixo en Valencia. Protexer á Coruña antes que o negocio de Puertos del Estado", indica la portavoz de la Marea Atlántica.