La portavoz de Marea Atlántica, María García.

La portavoz de Marea Atlántica, María García. Marea Atlántica

Ofrecido por:

A Coruña

La Marea pide una reunión a Inés Rey y señala que el Gobierno de A Coruña está "descentrado"

El partido recuerda que la administración habla desde hace meses de un modificativo de crédito, urgente para las escuelas infantiles o el Club do Mar, aunque todavía no lo ha puesto sobre la mesa

24 octubre, 2022 16:02

La portavoz municipal de la Marea Atlántica, María García, reclamó hoy en rueda de prensa a la alcaldesa de A Coruña, Inés Rey, que le ponga fecha a la reunión comprometida entre las dos para reconducir la situación, pues "estamos xa case en novembro, teriamos que que estar a falar das ordenanzas fiscais do ano que vén, os Orzamentos 2023 e do modificativo de crédito urxente do que levamos escoitando falar desde o verán. E nada".

"Estou preocupada, o Goberno non está centrado e non atende ao importante. Por iso, quero reclamarlle a Inés Rey que lle poña data á xuntanza que o seu portavoz nos prometeu no Pleno de setembro e que nos sentemos a falar para poñerlle remedio", explicó García. Como ejemplo, señaló "o espectáculo de improvisación" que fue el Pleno extraordinario del pasado viernes, en el asunto de la candidatura de A Coruña como sede de la futura Agencia Estatal de Supervisión de la Inteligencia Artificial (AESIA).

María García recordó, además, que hace meses que el gobierno habla de aprobar un modificativo de crédito para atender asuntos urgentes, pero que aún no lo han puesto sobre la mesa. "E deste modificativo dependen varios asuntos graves, coma ampliar de seis a oito horas a atención de balde nas escolas infantís municipais (xa que a Xunta prefire financiar ás privadas), ou resolver o problema financeiro que unha sociedade histórica e sen ánimo de lucro, coma o Club do Mar de Santo Amaro, ten pola xestión da piscina municipal".

Poca atención a los acuerdos

Desde la Marea recuerdan la aprobación de una moción conjunta por parte de la oposición para reprobar la actitud del gobierno. En palabras de María García: "Pensamos que tomarían nota, pero non. A comisión para a Axenda Urbana segue sen convocarse. Como tampouco se convocou a que debe atopar solución para o problema do pago dos salarios nas bibliotecas municipais de xestión privada, algo ao que o goberno se comprometeu o 13 de outubro".

"É preocupante. Temos un goberno que só se move de foto en foto e de espectáculo en espectáculo. Creo que é un erro, que a cidade precisa outra cousa, e por iso quero sentar coa alcaldesa e traballar para aclarar as prioridades", concluyó María García.