La concejala nacionalista Avia Veira.

La concejala nacionalista Avia Veira. BNG

A Coruña

El BNG de A Coruña sospecha que el concello no pidió ayudas para rehabilitar edificios

Estas aportaciones económicas proceden de una convocatoria estatal e irían destinadas a mejorar el estado de los edificios municipales

14 noviembre, 2022 19:37

El BNG de A Coruña sospecha que el Gobierno local no ha solicitado ser beneficiario de la convocatoria estatal de ayudas a la rehabilitación de edificios municipales, dotada con 600 millones de euros. Los nacionalistas aseguran que el Concello da Coruña no figura entre las entidades beneficiarias, lo que lleva a la edil Avia Veira a pensar que no se presentó ninguna solicitud.

"Vimos concellos con 35 puntos sobre un total de 100 que si van obter parte destes fondos. A ausencia do Concello da Coruña fainos pensar que non presentou a solicitude", asegura Veira, que indica que sí que recibirán la ayuda Cambre y Arteixo. Precisamente para conocer si el Concello da Coruña concurrió a las ayudas, la edil registró una batería de preguntas por escrito.

Veira presentó hoy el escrito ante los medios frente a la Casa da Cultura Salvador de Madariaga. "Aquí está o Arquivo Municipal. Pois ben, na súa propia memoria de xestión dise que se atopa nunha situación insostíbel a consecuencia das deficiencias que presenta este edificio", destacó la nacionalista.

"Hai múltiples edificios municipais que poderían ser rehabilitados"

"Cremos desde o BNG que era necesario que o Concello solicitase eses fondos. Non sabemos se o fixo ou non. Sospeitamos que non, porque non está entre as entidades beneficiarias. Consideramos que hai múltiples edificios municipais que poderían ser rehabilitados, a se faceren obras de accesibilidade neles, e queremos que o Goberno Local nos dea explicacións sobre a ausencia do Concello na listaxe das entidades beneficiarias", indica la concejala.

El BNG considera que si A Coruña no tuviese que usar fondos propios para rehabilitar los edificios municipales, podría destinar esos recursos a atender políticas sociales en un momento complicado para los ciudadanos. La oposición, además, espera que si se confirma que el ayuntamiento no se presentó a esta convocatoria sí lo haga en las siguientes. "Lembremos, por pór un exemplo, que se nos dixo que non se podía pendurar a bandeira LGTBI dos balcóns do Pazo de María Pita polo estado en que se atopaba a súa estrutura", recuerda Veira.