La Jefatura de la Demarcación de Costas de A Coruña ha indicado que fueron recibidas las obras del dragado de la ría, que se ponen en uso público y que el Concello debe responsabilizarse del mantenimiento y conservación de las obras realizadas, según señala el propio Concello.
"O Goberno municipal lamenta a actitude da Xefatura da Demarcación de Costas e da Delegación do Goberno, que avala este comportamento despótico", exponen desde el ejecutivo local.
El Concello de Oleiros considera un insulto por parte de la Jefatura de la Demarcación de Costas esta comunicación "por deixar totalmente desconexionado o minipaseo creado fronte á nova zona verde do Seixo en ambos sentidos, tanto cara ao Paraíso como cara ao Seixo".
El ejecutivo local también tilda de "alarmante" que tengan que hacer el mantenimiento y conservación de las obras, ya que "a empresa adxudicataria debería estar obrigada a asumir esas tarefas por un mínimo de un ano".
"Por seguridade, mentres non se constrúan os tramos de paseo do Paraíso e O Seixo, o Concello manterá pechado os accesos ao novo tramo de paseo creado, para evitar riscos polas evidentes dificultades existentes para unha axeitada mobilidade ciclo-peonil", han informado.