La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, pidió al PP que "escoite á oposición" y a esa "case metade" de gallegos que optaron por otras formaciones, de forma que "non confunda a maioria absoluta co absolutismo".
"É unha responsabilidade e todo ese apoio vai seguir servindo para que desde o BNG defendamos todo aquilo ao que nos comprometemos", ha apuntado en declaraciones recogidas por Europa Press sobre que la formación haya sentado al máximo de diputados de su historia.
Sobre las necesidades de Galicia ha apuntado que "son as mesmas" que antes de las elecciones y que su partido seguirá "defendendo a sanidade, a educación, a mellor atención ás persoas maiores, cambio do modelo enerxético, medio ambiente ou darlle un futuro á mocidade".
De esta forma, el partido nacionalista hará una oposición "en positivo e centrada na mellora da vida das persoas, en poñer sobre a mesa alternativas de futuro", porque "é como entende o BNG de facer políticas e que hai outra alternativa diferente ás que representa o PP".
El PSdeG apuesta por una oposición "construtiva"
El secretario xeral del PSdeG, José Ramón Gómez Besteiro, se comprometió a hacer una oposición "constructiva" pero "firme" para ser "voz" de todos los gallegos y celebró que la Mesa de la Cámara gallega vaya a reflejar la "pluralidade" del Hemiciclo.
"Galicia ten moitas oportunidades e ten que facer fronte a elas", dijo Besteiro para citar también la necesidad de que cuente con "ambición de país". "En definitiva, imos traballar na oposición para elevar o nivel da Xunta de Galicia, e defendendo e sendo voz ademais de todos os galegos e galegas", sostivo.
El BNG cede un puesto al PSdeG
En su intervención y preguntado al respecto, celebró que la Mesa de la Cámara gallega vaya finalmente a reflejar la "pluralidade" del Hemiciclo al facilitar el BNG la incorporación de los socialistas, que estarán representados por Patricia Iglesias –independiente que concurrió como cabeza de lista del PSdeG por A Coruña– en el órgano rector.
"Dixemos desde o primeiro momento que era unha lexislatura diferente", manifestó Pontón, quien también recordó que el BNG también defendió siempre que la Mesa estuviera representada por la "pluralidade" de la ciudadanía gallega y actuó "en consecuencia".