Campo de Ara Solis, en Fisterra.

Campo de Ara Solis, en Fisterra.

Deportivo

El fútbol de la Costa da Morte se vuelca con el Deportivo a través de un manifiesto

Más de 40 equipos piden justicia para el conjunto blanquiazul tras la suspensión de su partido contra el Fuenlabrada

26 julio, 2020 11:39

El Dépor continúa recibiendo apoyos en su lucha por que se haga justicia en el caso Fuenlabrada. Si hace unos días contábamos que numerosos equipos gallegos habían reclamado un trato justo para los blanquiazules a través de las redes sociales, ahora son todos los equipos de la Costa da Morte quienes han firmado un manifiesto conjunto.

Más de cuarenta clubes históricos de una de las competiciones de fútbol modesto con más tradición de Galicia han mostrado de esta manera su apoyo al Dépor. También critican el silencio de la Federación Galega de Fútbol, que casi una semana después de los hechos todavía no se ha pronunciado oficialmente.

Este manifiesto es la muestra de apoyo más multitudinaria que ha recibido el Deportivo hasta el momento. Integra a los equipos que compiten en la Liga da Costa, además de aquellos como el Fisterra que están en categorías superiores, de tres comarcas distintas: Bergantiños, Terra de Soneira y Fisterra.

Comunicado íntegro

A costa da Morte é unha bisbarra de moi fonda raigame e tradición
futbolística, aquí sentimos o fútbol de xeito especial e ese sentimento
levámolo canda nós en incontables ocasións ata o estadio de Riazor cando
xoga o R.C. Deportivo da Coruña, clube referente do noso fútbol.

Dito isto, e ante as graves consecuencias que esa inexistente derradeira xornada de Liga da Segunda División pode acarrear para o equipo herculino, o fútbol da Costa da Morte apoia as medidas levadas a cabo polo propio clube, pero tamén as de institucións coma o Concello da Coruña e a propia Xunta de Galicia, despostas a esixir todas as responsabilidades que sexan precisas, encamiñadas a clarexar as posibles neglixencias nas que se houbese podido incorrer.

O fútbol tamén é solidariedade, veciñanza e encarna uns valores que endexamais deben lixarse. Velar por eles significa implicarse ante as dificultades. A igualdade é a base do xogo limpo, e sen esa premisa calquera competición fica adulterada e perde sentido. Por iso mesmo, todos os abaixo asinantes estamos co Depor, e neste intre todos na Costa da Morte, vestimos a camisola branquiazul.