La alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, ha señalado que espera que el nuevo gerente del área sanitaria de Santiago de Compostela y Barbanza, Ángel Facio Villanueva, – que sustituye a Eloína Núñez en el cargo – llegue "coa intención de solventar os gravísimos problemas que ten a sanidade pública" en el área.

La regidora compostelana ha defendido que siempre que se hace un cambio "é un momento de oportunidade" para que venga gente "con ganas e ilusión". Sanmartín ha apuntado que en Santiago "hai cousas abondas" para mejorar, como las listas de espera del Complejo Hospitalario Universitario de Santiago (CHUS) en distintos servicios como el de urgencias o el de oncología.

"Nós o que esperamos é que a persona que veña, veña con intención de conseguir solucionar os gravísimos problemas que ten a sanidade pública en Santiago. Esperemos que dibuxe un compromiso claro coa sanidade pública con mellores recursos e dotacións desde el punto de vista humano e económico", ha manifestado.

Por su parte, la teniente de alcaldesa, María Rozas, ha relatado que tiene "esperanza" de que los tiempos que vengan "sexan mellores" porque, ha asegurado, "o marxe de mellora é moi amplio".