Ofrecido por:
El PSdeG llevará a la Valedora do Pobo la elección del rey Baltasar de Ourense
Los socialistas recuerdan que la normativa establece la necesidad de proteger a los menores y consideran que su incumplimiento muestra el desprecio del alcalde hacia la infancia y la ciudadanía en general
14 enero, 2023 16:51El PSdeG anunció hoy sábado que presentará una queja ante la Valedora do Pobo por la elección como rey Baltasar en Ourense de una persona doblemente condenada por abuso sexual. Precisamente, el regidor ourensano, Gonzalo Pérez Jácome, aseguraba ayer que desconocía los antecedentes del hombre.
"Parécenos un feito gravísimo dende unha dobre vertente, a ética e a legal", señaló la secretaria de Igualdade del PSdeG-PSOE, Silvia Fraga. La socialista indicó que "non se trata dun feito sorprendente" ya que va "en liña" con las actitudes "misóxinas e machistas da persoa que está á fronte do Concello de Ourense".
La secretaria de Igualade recordó, además, que el artículo 57 de la Orgánica 8/2021, del 4 de junio, de protección integral a la infancia y a la adolescencia frente a la violencia establece la obligatoriedad de pedir el certificado negativo de delitos sexuales para participar en actos con menores.
"Non sabemos con total seguridade se o señor alcalde coñecía ou descoñecía a existencia dos antecedentes desta persoa, mais se en primeiro lugar tivera pedido este preceptivo documento, xa o sabería. E en segundo lugar, aínda que o descoñecera e non o pedira, parécenos un silencio intolerable e atronador dunha semana dende que a oposición o denunciou ata que non tivo máis remedio que responder en pleno por mor dunha moción. Sexa como for, non ten escusa", aseguró Fraga.
"A normativa de protección de menores neste establece claramente que todas as actuacións das entidades públicas e privadas en materia de infancia deben protexer o interese superior do menor por riba de calquera outro interese", aseguró por su parte la responsable de Políticas Sociais del PSdeG-PSOE, Marga Martín.
Los socialistas aseguran que el incumplimiento de esta normativa por parte del alcalde de Ourense, "que fixo que centos de nenos e nenas desta cidade se achegaran a un delincuente sexual" denota el desprecio del alcalde hacia la infancia y la ciudadanía en general, así como la falta de compromiso del regidor con las políticas de Igualdad de Género. Precisamente, Martín recordó que una de las primeras acciones de Jácome fue desvincular el ayuntamiento del Sistema Viogén.