La Real Federación Galega de Fútbol entregará al presidente del Celta, Carlos Mouriño, y por extensión a toda la entidad, la Medalla de Oro, la máxima condecoración federativa, durante la celebración del I Congreso do Fútbol Galego, que tendrá lugar este sábado en el Palacio de Congresos e Exposicións Galicia de Santiago de Compostela.

Así lo decidió la Junta Directiva de la RFGF con el objetivo de reconocer la relevancia del Celta en el fútbol gallego, coincidiendo con su Centenario, y la labor de Mouriño al frente del club, convirtiendo la celeste en una de las mejores canteras del país.

Según el acta de la Junta Directiva, esta condecoración se le entrega "en recoñecemento á súa decidida aposta polo traballo de canteira, reflexada na gran proxección nacional e internacional dun numeroso elenco de futbolistas, convertendo a canteira do RC Celta nunha das mellores de España" y como "recoñecemento pola consolidación do primeiro equipo na elite do fútbol español e pola gran inversión realizada en proxectos tan importantes para o club, para Vigo, para Galicia e para todo o fútbol galego como son a nova sede da entidade, a Cidade Deportiva Afouteza ou o innovador proxecto Galicia Sports 360”.

El acto de entrega por parte del presidente de la Federación, Rafael Louzán, será alrededor de las 10:20 horas de este sábado, una vez que arranque el I Congreso do Fútbol Galego. Este galardón lo recibieron en los últimos años Vicente del Bosque, Iago Aspas o Luis Rubiales.