O Grove acoge mañana domingo el XXIII Campionato Virxe Peregrina de Pesca Subacuática, organizado por el Club Sotavento en colaboración con la Concellería de Deportes de Pontevedra y la Federación Galega de Actividades Subacuáticas (Fegas). La competición de buzos se desarrollará en la modalidad de infantería individual (entrando y saliendo desde la playa) y se regirá por el regalamiento de pesca submarina de la entidad gallega, dándose la salida en el arenal de A Barrosa y acotándose la zona de pesca entre Canelas y el puerto de Pedras Negras.
El evento fue presentado el miércoles por el teniente de alcalde y concejal de Deportes, Tino Fernández; el secretario del Club Subacuático Sotavento, Héctor Costa Fernández; y el organizador del campeonato y vigente campeón del Virxe Peregrina, Daniel Otero Fernández. “Como vén sendo habitual, a inscrición e concentración dos participantes realizarase a partir das 8:00 horas na praia da Barrosa, onde se presentará a documentación e se asinarán a inscrición, unha declaración responsable e o protocolo Covid aprobado pola Xunta de Galicia, lembrando que, dada a situación que estamos a vivir, o uso da máscara será obrigatorio e cada participante deberá traer o seu equipamento, estando totalmente prohibido que compartan cousas entre eles”, informó Costa.
Medio centenar de inscritos
La organización espera que esta edición haya entre 45 y 50 inscritos tras el descenso de participantes del año pasado debido a la Covid-19. “A elección das Rías Baixas como escenario deste evento, que xa se pode considerar máis que un clásico destas datas estivais, ao levar XXIII edicións, e a aposta por Pontevedra á hora de organizalo, amosan unha vez máis que a nosa cidade e esta Concellería de Deportes son unha garantía de éxito para a celebración de calquera evento deportivo, xa se trate dunha competición nacional e internacional de tríatlon ou piragüismo ou de deportes máis minoritarios, como é o caso da pesca submarina”, aseguró Fernández, que considera que el evento es positivo para el turismo porque atrae personas de todo Galicia, así como de Madrid, Asturias o Cantabria.
La salida se dará a las 09:00 horas y los deportistas podrán capturar la mayor cantidad de peces con los pesos establecidos hasta las 13:00 horas. Los participantes serán descalificados si no entran y salen por el mismo punto. “Unha vez entregadas as capturas e depositadas nun camión isotermo para a súa correcta conservación, desprazarémonos ata Pontevedra para proceder coa pesaxe, a entrega de trofeos e o sorteo de agasallos para os participantes. A pesaxe das capturas terá lugar na Praza da Verdura arredor das 16:30 horas e, ao final da mesma, entregaranse os trofeos e sortearase o material”, indicó el organizador.
Esta edición contará por primera vez con una clasificación en categoría femenina, ya que hay cinco mujeres inscritas. Así, los trofeos serán entregados a los tres primeros clasificados de las categorías masculina y femenina, además de otro específico para la pieza con mayor peso. La puntuación de los competidores se dará según la cantidad de peces obtenidos, su peso y especies diferentes capturadas, aunque en este caso hay un límite y se tendrán en cuenta los cupos.