El presidente de la Federación Galega de Automobilismo, Antonio Rodríguez Troitiño -quien accedió al cargo este mismo año tras cuatro décadas de mandato de Iván Corral- ha comparecido este miércoles junto a su equipo de trabajo para mostrar su posicionamiento, luego de admitir la moción de censura presentada por Alfonso García Eiriz y rubricada por otros 26 asambleístas.
Troitiño calificó la maniobra de quien llegó a ser su vicepresidente de "legal" pero "ilexítima", además de "completamente inxustificada". Para el titular del automovilismo gallego, la citada moción es la "culminación dunha dilatada operación de desgaste, de desestabilización, de fomento da crispación e de xeración de confusión, que arrancou incluso antes de que no pasado mes de abril se producira o cese de Alfonso García Eiriz como secretario e vicepresidente por Ourense".
Troitiño tiene claro que el único motivo detrás de este movimiento es "sacar do medio a Antonio Rodríguez Troitiño e ao seu equipo, que trata de cambiar un statu quo e un réxime de funcionamento que levaba instaurado catro décadas". No obstante, el presidente de la federación también culpó de esta acción a "os nostálxicos do vello réximen, aqueles que botan en falta os amiguismos e os privilexios"; a los que se enfrentaron a Corral y ahora "consideran a Antonio Rodríguez Troitiño unha presa máis facilmente abatible e que aspiran a manexar o futuro da federación" y los "agochados", aquellos que, a su juicio, "alimentan os grupos de whatsapp con falsedades e invencións sen ningún tipo de rubor".
Por último, en su comparecencia pública de esta mañana, Antonio Rodríguez Troitiño aseguró que "é realmente sorprendente, por non dicir surrealista, que moitos dos que calaron durante 40 anos ante un modelo de xestión autoritario e unipersoal, agora se subleven en menos dun ano contra o inicio dun cambio gradual que en moitos ámbitos xa comezou a dar os seus froitos".
Los asambleístas votarán la citada moción el próximo día 10 de enero, a las 20:00 horas, en el Salón Teatro de Lalín.