Inés Rey, tras el ERTE de Repsol en A Coruña: Es muy preocupante para el sector industrial

Inés Rey, tras el ERTE de Repsol en A Coruña: "Es muy preocupante para el sector industrial" Quincemil

A Coruña

Coronavirus: La alcaldesa de A Coruña pide tranquilidad a la ciudadanía

Inés Rey recalca la necesidad de quedarse en casa y seguir las recomendaciones sanitarias para evitar la propagación del coronavirus

15 marzo, 2020 12:06

Inés Rey, alcaldesa de A Coruña, ha emitido esta mañana un comunicado dirigido a la ciudadanía a la que agradece su comprensión ante las medidas tomadas por la crisis sanitaria del coronavirus.

La regidora pide tranquilidad y alerta que "estamos nun punto en que o avance da enfermidade depende de nós". Por eso motivo, recuerda la necesidad de que "sigamos todos os consellos que nos están dando tanto do Ministerio de Sanidade como do Sergas".

Desde el Concello insisten en que "nos quedemos na casa por nós e polos nosos". En este sentido, Rey pide paciencia y lanza un mensaje de esperanza al decir que " facendo caso ao que nos din as fontes oficiais, a crise deste Covid-19 rematará antes e, o máis importante, rematará mellor·"

La regidora salienta que en estos momentos las autoridades "Necesitamos de vós para frearmos esta pandemia e sei que A Coruña responderá a esta chamada porque sempre o fixo así". Asimismo, en el comunicado Inés Rey ha querido dirigirse especialmente a los colectivos más vulnerables ante la infección: "ás persoas de idade avanzada e que teñen patoloxías crónicas, a todas e todos eles quero darlles moito ánimo e moita paz".

A ellos les ha pedido tener el menor contacto posible con familiares y que solo acudan a elos en casos excepcionales "porque non queremos que vos contaxiedes e a única forma de evitalo é diminuíndo a vida social. Quedando no domicilio estámoslle pechando as portas tamén a este virus. Sodes a poboación máis vulnerable e por iso, estamos traballando desde a Concellería de Benestar Social para que non quededes illadas/os".

Del mismo modo, la alcaldesa recuerda que el teléfono 010 sigue disponible "para que nos comuniquedes as vosas necesidades. Se sodes persoas dependentes, se estades soas/sós ou a vosa mobilidade é reducida, non saiades á rúa. Chamádenos porque xa son máis de 500 as persoas voluntarias que se encargarán de ir un por un a todos os domicilios". En el caso de los que ya forman parte de los programas de asistencia municipal, la regidora recuerda que "xa estades cubertos, pero os que non e necesitedes que vos asistan, chamade ao 010".

Rey quiso asimismo expresa su gratitud a las más de 500 personas que se han apuntado ya al programa de voluntariado puesto en marcha para ayudar a los más vulnerables. "O meu agradecemento ás 530 coruñesas e coruñeses que vos apuntastes para axudardes os demais. Non pode haber un xesto máis bonito que este nestas circunstancias"

La regidora se ha dirigido también a los niños a los que ha pedido paciencia ante la situación: "Todo pasa e que tedes que facer caso as vosas nais e pais que tanto vos queren". Por último, Rey ha lanzado un mensaje de gratitud a "todo o persoal sociosanitario, médicas e médicos, enfermeiras e enfermeiros, celadoras e celadores… auténticos heroes e heroínas con bata que con tanto cariño están coidando dos nosos; ás caixeiras e caixeiros dos supermercados que tan expostas/os están á enfermidade e ás/aos profesionais dos corpos de seguridade desta cidade".