La CIG pide a Sanidade que depure responsabilidades por el estado del Gil Casares, en Santiago
El sindicato pide al conselleiro que intervenga por la situación de "abandono" de la unidad de psiquiatría del Hospital Provincial
14 julio, 2023 12:24El sindicato CIG-Saúde, en su delegación de Santiago de Compostela, ha solicitado al conselleiro de Sanidade que intervenga por la situación del Hospital Gil Casares y del "abandono" de la unidad de psiquiatría. Los representantes de los trabajadores pide a la consellería que depure responsabilidades por el cierre del servicio, así como la falta de planificación y la falta de información a los empleados.
La CIG demanda que se cese a la Gerente del área sanitaria, Eloína Núñez, "pola súa incapacidade para xestionar o servizo de Saúde Mental da área sanitaria e garantir a calidade asistencial; polo seu deixamento manifesto de funcións; e pola falta de vixilancia na prevención de riscos que compromete a seguridade tanto dos traballadores e das traballadoras, como das persoas usuarias, tal e como se evidenciou nestas últimas semanas cos dous desprendementos do falso teito".
El sindicato recuerda que las preocupaciones sobre tanto el estado de la estructura del edificio como la falta de personal ya habían sido trasladadas por los delegados de prevención en varias ocasiones "sen que dende a Xerencia de Xestión se adoptara ningún tipo de medida correctora". Denuncian que la misma entidad ignora las solicitudes de información que solicita el sindicato, aun cuando hay cambios en las condiciones del trabajo que impactan en la asistencia.
"A Xerencia nin sequera atendeu os requirimentos efectuados pola Inspección de Traballo sobre as constantes agresións que sufre o persoal destinado nas unidades de Psiquiatría", destaca la CIG en un comunicado, donde también recuerda que tuvieron que acudir a los servicios centrales de prevención de riesgos laborales.
Citan como un ejemplo de la "incapacidad" de la dirección del área sanitaria que la Unidad de Agudos de Psiquiatría esté cerrada hasta septiembre, un parón que ha obligado a dar altas "prematuras" y al "traslado forzoso" de ocho pacientes a centros privados. Esto, señalan, es resultado de la falta de planificación de las obras de mantenimiento, que ha provocado que no se habilitara una instalación alternativa para acoger a los usuarios.
Por todo ello, desde CIG-Saúde ha reclamado al conselleiro de Sanidade, que vele para que no exista "un incumprimento da Xerencia nas súas obrigas, e que a Dirección Asistencial da Área Sanitaria programe, dirixa e controle a execución da actividade asistencial e o seu seguimento, e non avale a prioridade do aforro na xestión".
Instan a que el titular de Sanidade actúe "con feitos e sen demora" para depurar responsabilidades y garantizar los derechos de tanto sanitarios como usuarios.